Lilla skruttisungen


I dag har jag varit på två lektioner. På förmiddagen hade jag engelskalektion i två timmar, vi såg filmen Rain man. På eftermiddagen hade jag svenska, vi gick igenom olika sägner och fick hemuppgifter över lovet. Vi ska skriva en folksaga, så det ska jag väl börja med snart..
Just nu är det matten som står i största fokus eftersom att jag har prov måndagen efter lovet. I kväll ska Andreas få hjälpa mig med några C-uppgifter. Den här veckan har gått sjukt fort på tal om ingenting, i morgon är det fredag igen.

Senare på eftermiddagen tog jag tog Joline i bärselen och gick upp på stan för att handla doppresent till Jolines kusin. A ska åka på dop i Dalarna i morgon kväll, så han får representera oss alla tre. Jag och Joline följer inte med eftersom att två kusiner till henne däruppe är sjuka och vi vill inte riskera att hon blir sjuk igen.. Synd att inte få träffa alla men det är värt allt om Joline slipper bli sjuk. Vi vill att hon ska slippa gå igenom samma sak igen!

Nu i kväll har jag skrivit lite i Jolines "barnets bok", ska verkligen försöka att hålla efter och skriva upp vad hon gör i den, det är ju så roligt att ha sedan. Jag och mamma ska framkalla alla 800 kort på Joline i helgen. Haha, 800 kort, det är väldigt, väldigt mycket.

Sätter in pics imorgon.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja jag håller med, redan fredag?
Haha, det blir mycket mer kort än man tror :)

2008-03-20 @ 19:21:52
URL: http://veroniicaa.webblogg.se
Postat av: Nathalie

Oj det va inte ett kort det :) Men det blir lätt så har jag förstått, tar kort på mina syskonbarn hela tiden :) kram

2008-03-22 @ 00:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0