Kolakakor




I dag har jag varit på lektion på komvux. Fick inte lika mycket gjort där som jag brukar här hemma. När jag skrivit klart det här inlägget ska jag skriva decka+recension, sedan är jag klar med alla svenska uppgifter. Nyss bakade jag kolakakor, A som är den absolut största sockerråttan har ätit upp en plåt redan. Tidigare i förmiddags lagade jag lunch utav fläskkotletterna så nu vet jag inte vad vi ska ha till middag.. Frågar vi A säger han garanterat KEBAB men jag känner mig mer sugen på pastasallad eller något lättare. Fruktsallad vore gott, men det är ju inte mat utan efterrätt.

Hade tydligen missat BVC tiden i dag, trodde att det var nästa tisdag men vi fick en tid imorgon, då kan A vara med för första gången. Ska bli spännande att se hur lång hon blivit, hon har ju blivit så stor!

På fredag är det återträff med föräldragruppen på unga mammor. Det ska bli så kul att få träffa allas små bebisar. Jag kan ju skriva vad alla bebbarna fått för namn: Charlie, Alexandra, Kira och Jonathan. De andra bebisarna vet jag inte för att de är alldeles nykläckta och det var ett tag sen vi var på unga mammor eftersom Joline haft RSvirus.

image335

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken glad bild : )

2008-03-04 @ 17:51:33
URL: http://sessansally.blogg.se
Postat av: Madeleine

Du är vacker Jasmine!

2008-03-04 @ 19:57:33
Postat av: Mimmi

Söt bild :)

2008-03-04 @ 20:35:13
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se
Postat av: Familj på tre <3

Måste du lägga upp alla hemskaste bilderna på mig =| blää! =P

2008-03-05 @ 17:44:40
URL: http://JosieJoos.blogg.se
Postat av: Pillan

vad söt du är ! :) söt mamma, söt bebis :)hihi
ta hand om dig, eller er :)

2008-03-12 @ 18:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0