Kniiiiiiiiiip




Knipövningar ska man ju göra under hela graviditen och även efter förlossnigen. Det har jag inte gjort.. Provade ett par gånger när jag var gravid men orkade aldrig fullfölja det. Nu, efter förlossningen märker jag inte direkt någon skillnad på mitt under, men det vore nog bra att göra lite knipisar i allafall! Jag är verkligen lat..

Joline har somnat för natten. Så jag ska börja med tvätten, sedan är det mattepluggning resten utav kvällen. Har städat lägenheten i dag och gräddat våfflor! Gjorde egen smet i stället för konsums våffelmix, känner mig riktigt duktig nu! I morgon bär det av till Ikea för att köpa möbler och till KID för att köpa gardiner. Som sagt, mycket utgifter den här månaden.

A ska köra upp för andra gången i morgon - håll tummarna för honom nu!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Önska honom lycka till! :)

2008-03-25 @ 20:36:18
URL: http://veroniicaa.webblogg.se
Postat av: My

Lycka till, till Andreas! ;)
Just de. har inte du funderat på att byta namn på bloggen efter att Joline har fötts? Nu har du ju henne! ;) ja bara undrar ;P

2008-03-25 @ 20:57:36
Postat av: Pillan

hoppas att han klarar de! :)

När man läser din blogg, och helt utan att tänka på de så känns dte som att du är mycket äldre, du skriver väldigt bra ! Du verkar väldigt mogen. Ville bara säga de (:

Ha det bra ! :)

2008-03-25 @ 22:08:34
Postat av: maya

Joline är sååååå sööt :D

2008-03-25 @ 23:23:28
Postat av: sexkontoret

Sugen på smaskiga hemligheter och roliga vardagsbetraktelser? Kolla in vår blogg!
/sexkontoret

2008-03-26 @ 13:35:43
URL: http://sexkontoret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0