Joline & Charlie,


I morse var Joline gnällig och rastlös, så jag ringde till Veronica och frågade vad de skulle göra idag. De skulle käka lite påskmat och så skulle en kompis till Christoffer vara där. Vi åkte in på förmiddagen och kom hem nu på kvällen. Först åkte vi till MAXI och handlade de sista till maten sedan gick vi hem till Veronica och Christoffer och bara hade det mysigt. Christoffer är otroligt duktig på att göra mat, så jag åt mig verkligen mätt.. är fortfarande proppmätt! Charlie har blivit så stor och utvecklats massor, det är kul att se. Charlie har ett babygym med saker som Joline kunde nå, så hon tog en blomma i den ena handen och något djur i den andra, sedan allting in i munnen och vässade tandköttet. Det blir vassare och vassare i munnen på henne varje dag nu. Så vi får väl se när de små tänderna tittar fram.

Snart är Joline tre månader. Herregud. När man träffar de nyfödda bebbarna på Unga mammor känns det knappt som att Joline är en bebis längre, hon har blivit så stor både till utseendet och till sättet. Snart kan hon greppa saker, hon är så stadig och pratar massor hela tiden. Jag bara älskar henne mer och mer för varje dag som går.

Tyvärr glömde jag kameran i dag, så det blir inga kort men jag sätter väl in snart igen.

Här är Hello Kitty jackan som jag köpte till Joline.

image361

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaw vad söt

2008-03-23 @ 10:01:09
URL: http://underbarahon.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jättefin jacka!
Glad Påsk på dig

2008-03-23 @ 10:07:44
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Gud så söt jacka.

2008-03-23 @ 22:12:07
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0