Flyttstäda


Kom precis hem från lägenheten som vi tagit på oss att flyttstäda. Har skrubbat lister, skurat dörrar och torkar överallt & ingenstans. Känns som om det aldrig kommer att bli rent.. Min underbara mamma och min underbara mormor är där nere nu och hjälper till. Det är guld värt! Joline har varit duktig och legat mycket själv medan vi höll på att städa, dessutom var Amelia där och hjälpte till med henne.

Nu sover hon i vagnen och jag passar på att pusta ut i två minuter. Ska fortsätta med packningen på rummet. Just nu känner jag mig lite upgiven, det är så mycket som måste fixas och jag har hur mycket som helst att plugga med. Får väl sätta mig med matten i natt så att jag blir klar någongång. Har prov på kap. 1 och 2 på måndag och det är jag inte förberedd för. Har en saga och ett referatprov att skriva till svenskan och till engelskan är det också någon uppgift. Kul för er att veta..

Har gjort en intervju på sidan http://savetheworldwithus.blogg.se och den kan ni ju alltid läsa! För er som inte läst min blogg så länge, kan det ju vara intressant. Ni andra har ju redan fått svar på många frågor under mina så kallade frågestunder.

Josefine, jag hoppas att du har överseende med mig.. Just nu är det fullt upp så jag hinner nog inte höra av mig så mycket den här veckan. Love you, (Http://josiejoos.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag läste att du vill bli polis och det är precis vad jag också satsar på att bli.

2008-03-24 @ 20:04:56
URL: http://vemarduvemarjag
Postat av: Fjärilen

Du får helt enkelt tro på dig själv och att du klarar det även fast det är mycket just nu för jag vet att du är en så stark tjej att du klarar det hur enkelt som helst!

2008-03-25 @ 00:57:55
URL: http://psykfallet.blogg.se
Postat av: johanna

vad kul att flytta :) hoppas ni kommer trivas, beundrar dig!

2008-03-25 @ 19:40:58
URL: http://theysayjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0