Tillbaka.


Hej alla läsare.
Tack för fina kommentarer i förra inlägget. Min klänning är köpt på Gina Tricot för 299 kr. Vi har haft det bra i Dalarna förutom det dåliga vädret. Det var regn, blåst och grått nästan hela veckan och på midsommarafton var det skyfall ena sekunden och strålande sol nästa.. konstigt! Mygg & knott fanns det gott om och det förstörde en del. Det är ju helt omöjligt att vara ute och spela tex. kubb där man står still när knotten är i ansiktet på en. Hatar dem! I dag var det fint väder och sol, självklart den dagen då vi skulle åka hem. Bilresan upp gick bra och bilresan hem också. Joline sov nästan hela tiden och när hon var vaken pratade hon högt.

Midsommarafton: Vi samlades och plockade blommor+reste stången och dansade små grodorna tills det började regna. Då åt vi korv med bröd och fikade på tårta och bullar. Sedan åkte alla hem till sig och började förbereda maten. Vi åt smörgåstårta & sill. Jag garnerade min första smörgåstårta med skinka på. Själv åt jag den med räkor på. På kvällen spelade vi fotboll och satt inne i partytältet och doppade chips i fetaoströra.. Det var en trevlig dag.

Joline sitter helt upprätt nu och sitter stadigt. Hon härmar olika ljud om man låter dem tillräckligt länge. Stora tjejen, snart ett halvår. Tiden bara går.. I morgon ska vi åka in till Örebro och träffa andra bebbar på unga mammor. Jag ska även handla doppresent till Jimena som döps på lördag och till mamma som ska ha kalas på onsdag. (Hon fyllde 36 år på midsommarafton)


Kommentarer
Postat av: elsa,

hej!

jag har en fråga, skulle du rekomendera andra unga att skaffa barn i 15-16 års åldern?

jag är själv 15 år och jätte sugen,

tacksam för svar :)

ha det bra!

2008-06-22 @ 22:31:13
Postat av: elin

måste bara fråga, är det meningen att dina inlägg ska vara längst till höger ? :)

2008-06-22 @ 23:30:48
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Det låter som att ni har haft en mysig midsommar helg : )

2008-06-23 @ 20:01:59
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0