Filmkväll


I kväll ska jag & Joline till Örebro och möta upp Anna & Leon och Nattalie & Kiira. Nattalie och jag gick i samma föräldragrupp och Anna gick i gruppen innan dem, Anna lärde jag känna på unga mammor. I går bestämde vi att vi ska ses hemma hos Anna och ha filmkväll, alla tre ska ha med sig barnen, så vi får väl se hur mycket titta på film det blir. Jag hoppas att Joline får ro och somnar bra även om vi är borta. Det brukar funka.
Mamma kommer och hämtar mig när jag vill hem så att vi slipper åka buss så sent, det känns inget bra. Skönare och smidigare att åka bil, dessutom sparar man ca. en kvart i restid.

Är hemma hos mormor och ska hjälpa henne att göra paj, Mamma, Lina & Aron kommer hit. (Lina är min gudmor och Aron är hennes son) Min buss går kvart över 5. Nu ska jag gå och ringa Anna..

I morgon ska vi på älskade Jimenas dop!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, kolla gärna in min blogg, har några armband ute nu. Gjorda av äkta sötvattenspärlor :)

2008-06-27 @ 17:21:38
URL: http://bloggskrot.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej! Jag undrar vilk(en)a sånger som sjöngs på Jolines dop? Sitter och planerar för vår sons dop...

2008-06-28 @ 13:18:01
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/
Postat av: Linda

vill bara säga grattis.. jätte fin bebis..

2008-06-30 @ 12:05:59
Postat av: Mariams mamma

Så himla fin Joline är! Stor har hon blivit också. Min lilla tjej är dryga en månad äldre :)



Hoppas att du kan uppdatera snart, men bilder!Kram på er från oss!

2008-06-30 @ 12:18:59
URL: http://mariamsmamma.blogspot.com
Postat av: Josefine

Här längtar minsann jag efter uppdatering!!!





Hoppas att allt är bra med er, kram. :)

2008-06-30 @ 22:33:19
Postat av: xx

Vilken underbar unge! :)



Ps, Svara gärna på frågan "Om ni var tvungna..." i vår blogg! (du får gärna vara anonym!) :)

2008-06-30 @ 23:24:18
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0