Dopplanering+ skolavslutningar

I tisdags kollade jag såklart på fotbolls EM, Sverige - Grekland. Blev så glad när Zlatan gjorde mål, så A sade till sin kompis "nu åker vi och tränar.. för hon kommer att bli galen." På dagen bakade jag Hallonpaj som jag satt & mumsade på till matchen. 
Och i går kväll kollade jag på finalen i frusna män söker kärlek och tyckte att allt var gulligt, men jag tyckte synd om Anders för att han inte hittade någon tjej. Badade och rakade benen och kände mig lyxig, smörjde in mig med min, nya goda mangodoftande kräm från body shop.

I morse vaknade Joline 16 min över 4, men som tur var somnade hon om när jag bytt blöja och lagt henne i vår säng. Vi sov till 20 min över 6. Sedan gjorde jag mig sommarfin och satte på Joline hennes fina klänning med passande solhatt som hon fått av gammelmormor. Kl. 8:00 gick vi hemifrån till kyrkan där vi träffade Josie & Jimena och kollade på Karlsängs skolavslutning. Fick sommarkänsla i kroppen och gåshud på armarna när Kattis sjöng hallelujah. Så fint! Jag och Josefine blev nostalgiska och tänkte tillbaka på våran avslutning som var helt perfekt förutom vädret. Josefine sjöng så fint i kyrkan på våran avslutning, on my own, tror jag att låten heter.

Efter Karlsängs skolavslutning var det dags för min lillasyster som slutade 3:an. Joline somnade i min famn trots applåder och hög sång. Sedan gick vi hem till mamma och fikade med jordgubbar & glass. Träffde Josie & Jimena i kyrkan igen och övade sång med Marie inför dopet. Josie, du är min idol, så fin röst.


Kommentarer
Postat av: Familj på tre<3

Men sluta nu... Du vet att jag inte kan ta sådant där! Love you babe! =) Haha. Usch på dig.

2008-06-13 @ 10:56:05
URL: http://josiejoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0