Dop imorgon den 14/6



I morgon är det äntligen dags för Nova Joline Alexandra Daugaard att döpas. I dag har vi varit & handlat mat samt ingredienser till tårtorna. Mamma ska fixa det mesta ute på hennes jobb eftersom att hon jobbar inom restaurang blir det enklast så. Vi kommer att bjuda på pastasallad & bröd, smör & ost till det. Sedan blir det prinsesstårtor med ceriserosa eller vit marsipan. Och bullar & kolakakor. Det kommer att bli så bra. 
 I kyrkan kommer Josefine att sjunga två sånger, Amelia (moster) tända ljuset, A kommer att hälla upp dopvatten och fadder E kommer att läsa Jesus & Evangeliet. Jag vågade inte sjunga..

Kommer bilder & en dopberättelse sedan.

Några bilder som avslutning på mig & mormor när vi är coola i solbrillor!

Här är jag i mammas brillor ;p



.. och i mina egna!



Och självklart jag & moxatroll. (Ja, det var så jag kallade henne som liten)


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Åh ätnligen hitta jag tillbaks till din blogg. Mina "favoriter" försvann när jag installerade om dator. Nu måste jag bara läsa ikapp ; D



Lycka till med doper imorgon.

2008-06-14 @ 00:32:35
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till med dopet:)

2008-06-14 @ 07:28:16
Postat av: Mormor Anette

Om du har tid, kolla på mina bilder på min lilla Snutta!

2008-06-14 @ 19:10:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2417
Postat av: Nathalie

Hejsan, Tänkte bara kolla vad ni hade för dopsånger på Jolins dop...



ska sjunga på min lillbrorsdop så du kanske kan ge något förslag =)

2008-10-06 @ 15:31:49
URL: http://natlieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0