Bloggen har inte funkat


HEJ ALLA LÄSARE.
Det har inte blivit mycket bloggande för mig den senaste tiden, tyvärr. De senaste två dagarna har jag inte kunnat logga in och innan det har jag varken haft tillgång till dator, haft lust att blogga eller hunnit. Nu har jag slutat skolan och ska få vara helledig. Jag skippade sommarjobbet på Rhodos för våran ekonomi tillät oss båda att vara hemma tillsammans på veckorna. Den här sommaren kommer vi alltså att vara ledia tillsammans, alla tre!
I höst drar jag i gång med skolan igen, då ska jag läsa Historia & Samhälla A, Svenska & Engelska B, Matte A och Religion A. Det kommer att bli tufft men roligt och i slutändan är det värt det för jag missar inget år och blir klar med skolan. Det har varit roligt att ha någonting annat att tänka på än blöjor och bebisgrejer. Jag har ju ägnat dagtiden till Joline och pluggat mestadels på kvällstid så hon har ju inte lidit utav det.

I dag ska vi till vårdcentralen kl. 13:20 för en undersökning. Joline har fått hosta, är förkyld och så rinner det ur hennes ögon. Febern som jag skrev om förut har gått över och eftersom att hon fick utslag på tredje dagen var det antagligen tredagarsfebern. När hon hade RSviruset väntade vi en vecka med att ringa till vårdcentralen för vi tänkte att det säkert inte var någon fara, det misstaget vill jag inte göra om, det är säkert ingenting men vi vill kolla upp det i allafall.

I måndags blev Joline 5 månader, våran lilla prinsessa!
Hon har lärt sig att sitta mycket bättre, sitter stadigare upp och är rakare i ryggen. Hon vill även krypa och ta sig fram men det kommer nog ta ett tag innan hon lär sig. Hon greppar saker jättebra, sträcker sig efter saker och tar tag i grejer även om man inte ger dem till henne eller sätter dem framför henne. Att läsa tidningen med henne i knäet är alltså historia nu, haha.


Kommentarer
Postat av: Mormor Anette

Ja jag hoppas att den lilla blir frisk snart.

Härligt med en sommar tillsammans.

För mej blir det ingen mer skola till hösten, men jag har ju lilla barnbarnet att leka med!

2008-06-05 @ 16:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0