Västkusten

Missa inte bilderna på mig och Josie i förra inlägget.

Sent i morgon kväll eller tidigt på ondag morgon åker vi på semester till Västkusen med A:s familj. Jobbigt med bilresan men jag hoppas att det kommer att gå bra. Om vi åker på kvällen kommer Joline förhoppningsvis att sova hela vägen och det kommer att vara svalt ute. På onsdag morgon blir det nog mer problem.. Vi får anpassa oss efter hur trött A blir efter sin allergispruta i morgon eftermiddag. Hur som helst så tänker jag packa det mesta ikväll.
Hoppas såklart på bra väder på västkusten, annars vet jag inte vad vi ska fördriva tiden med. Jag tänkte passa på att motionera med Joline i vagnen varje morgon och tidig kväll om solen skiner. Känner verkligen för att njuta ordentligt och frossa i jordgubbar. Lånade en hel drös med MAMA och Vi föräldrar tidningar på biblioteket, så jag har läsning för hela veckan.

Såg ni filmen mamma vid 16 som gick på 5:an i går? Så hemsk.. Jag grinade krokodiltårar på slutet. Hon lämnade bort sin lilla bebis och jag kramade Andreas, han tittade på mig och sade "men Jollan är ju här.." Åh, vad jag älskar henne.


En del utav vårat vardagsrum.




Och två bilder på våran älskade lilla snutta!



Joline sitter i sin läragå vagn som hon fick i doppresent.



Skrutt i en korg med pappas keps på huvudet.


Kommentarer
Postat av: åsa

Int vet du va den där filmen heter "på riktit"? titeln på engelska alltså.. har inte 5:an, men skulle vilja se så ja tänkta ja skulle ladda ner den, men ja hittar inget namn på den någånstans.. :/

2008-07-07 @ 20:46:09
URL: http://asagranqvist.blogg.se/
Postat av: ' JOSEFIN,

oo vad fint ni har de :) Det vor kul att se bilder på de andra rummer också :)

2008-07-07 @ 20:52:26
Postat av: Nathalie

Jag såg den filmen ... !

jag grät också i slutet =/

den va ju baserad på en riktig "historia".. men bra va den ju =P

2008-07-07 @ 22:54:51
URL: http://natlieb.blogg.se/
Postat av: jennie

va fint ;D Hur långt är det till västkusten ifrån er ? hur ¨lång tid tar det att åka ? hoppas ni får det bra väder. kram

2008-07-08 @ 10:00:27
URL: http://stoltmamii.blogg.se/
Postat av: Emma

såg oxå filmen, bölade som en kossa fan :P. haha.

så fint ni har det =) Joline blir ju bara sötare o sötare måste jag säga =)

2008-07-08 @ 11:59:01
Postat av: Connie

Vilka underbara kort på er och ert hem,det är ju så fint. Ha det nu så bra när ni åker iväg. Många kramar

2008-07-08 @ 13:16:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

gud va du e duktig på att sättas ihop rum! med färger och, möbler, tavlor mm. önskar verkligen att ja va lika duktig nu när ja snart ska flytta. men de e så svårt!!

2008-07-08 @ 13:57:12
Postat av: Johanna

Oj, vad fint! Jag gillar verkligen inte när det är så stelt designat, utan när jag får min första lägenhet vill jag inreda lite "mjukare" med coola prylar och så. Men det rummet är en perfekt blandning! Designat med personlig inredning. Jättefint!

2008-07-09 @ 22:50:44
Postat av: Sandra

Ååh jag såg halva den filmen, jag stortjöt när hon lämna bort barnet i slutet :( Förstår inte hur man kan göra så :(

2008-07-10 @ 09:18:42
URL: http://msmomma.blogg.se/
Postat av: johanna

filmen "mamma vid 16" som visades på femman heter egentligen "mom at sixteen" för er som ville veta :)

2008-07-10 @ 20:38:48
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Oj vad snyggt ni har det hemma : ) och vilken underbart fin läragåvagn lilla har fått. Vart hittar man en så fin?

2008-07-14 @ 20:59:21
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

Jättefint vardagsrum! :)

2008-07-15 @ 00:58:48
Postat av: caroline

vad fint ni har det

2008-07-16 @ 11:32:21
URL: http://www.metrobloggen.se/carrosblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0