Trerättersmiddag hos min Mama..


I kväll åker vi till västkusten. (Eller det är ju redan kväll, men senare i kväll). Just nu sitter vi hemma hos mamma och ska bli bjudna på trerätters av henne och Francesca (de är arbetskamrater). Det luktar och ser underbart ut. Jag är vrålhungrig! Förhoppningsvis somnar Joline snart för hon sov ingen middag. Det vore skönt att äta i lugn och ro och slippa tänka på att underhålla henne. Sedan åker vi de 4 timmarna ner till Grebbestad och packar in och somnar. Det blir en tidig morgon i morgon, men förhoppningsvis skiner SOLEN.

Till min älskade vän Josefine vill jag säga följande:
Du är solen i mitt liv, den som alltid lyssnar, ger råd och stöd och finns till hands. Du skrattar med mig, gråter med mig, svär och hatar med mig, du delar allt med mig som bör delas med en bästa vän. Jag älskar dig för det samt din styrka och ditt mod och hundratals saker till. PUSS SÅ LÄNGE!!! Kommer att sakna dig och lilla Jimena. / Jasmine och Jollis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste bara säga att lilla Joline är så sjukt jävla söt! Brukar inte "jämföra" bebisar, men av alla dessa mammabloggar så är Joline den sötaste av dom alla :) .Ta hand om er :D

2008-07-09 @ 12:16:15
Postat av: Stephanie-fotobloggen-

jag måste håla med ovanstående kommentar. det är verkligen en perfekt liten bebis du fått :D hon kommer bli en hjärtekrossare :D

2008-07-12 @ 01:34:15
URL: http://elfstedt.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Varning för dessa nappar!



http://freijasmamma.blogg.se/2008/july/varning-barnvanlig-knappast.html#comment

2008-07-12 @ 12:09:08
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0