Torpet



I kväll åker jag & Joline med min mormor & morfar ut till deras sommarstuga, torpet. Hoppas på fint väder i morgon så att jag kan sola & Joline kan bada i sin pool. Jag har med mig massvis med foton att visa mormor så hon kommer nog att bli glad. Vi har ÄNTLIGEN börjat framkalla alla bilder på Joline, men det blir för dyrt att ta allt på en gång så vi får ta lite varje månad. Vi har hur mycket bilder som helst på våran prinsessa.

Så,  jag väntar bara på Moxa (mitt smeknamn för mormor när jag var liten) & sedan åker vi. Joline är så trött att hon antagligen kommer somna i bilen & vara vaken sent i kväll, men så får det bli. Hon är extra trött nu och jag tror att det beror på tänderna. Jag tycker mig skymta den andra tanden nere men är inte säker.

Ny uppdatering i morgon.
Ett Grattis till Josefines syster Perita som fått sin tredje son.

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag har redan framkallat över 400 bilder på Freija. Gjorde de på Fujifilm 100 bilder för 29 kr. Haha och lill tjejen är bara 3½ månad. Men många bilder blir de.

2008-07-20 @ 00:34:21
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0