Torpet igen


I förra inlägget visste jag inte riktigt vad vi skulle hitta på i dag. Men vi åker ut till Landet med mormor & myser där hela dagen. Joline ska få bada i sin fina pool & äta färska hallon & smultron. A kommer ut i kväll när han jobbat klart så stannar vi väl kvar där på förmiddagen i morgon. Sedan ska vi hem & packa för tidigt på måndag morgon åker vi med mamma & syster till Göterborg, Liseberg & sedan vidare till kusten. Det ska bli så skönt! Och trevligt att umgås med mamma en längre stund, det har jag saknat sedan vi flyttade.

Nu har jag packat färdigt allting som ska med till torpet. Resesäng, vagn, lakan & täcke till Joline.. Det blir en hel del packning kan jag säga. Just nu sitter hon här bredvid mig och äter på våran dvdkontroll. Nu ska vi gå & göra oss klara..

Ta hand om er & ha en underbart lördag, det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0