Slutat amma


I går, den 25 juli, slutade jag amma Joline. Jag provade med flaskan & hon tog den & åt upp alltihop, fast hon satt i min famn och kände den riktiga mjölklukten. Jag kände att hon var redo & bestämde mig för att sluta. Det känns lite tomt och sorgligt men samtidigt är det en lättnad. Känner mig nöjd med den här tiden jag har ammat henne (nästan 7 månader). Mitt ena bröst (ammade enbart från det högra på slutet) är helt sprängfyllt & knöligt så jag klämmer ut det "spända"  med jämna mellanrum, det stod att man ska göra så för att slippa mjölkstockning. Det ger sig väl om några dagar..

 



Kommentarer
Postat av: Linda

hejhej.brukar läsa din blogg ibland..den är jätte mysig.. du verkar vara en underbar mamma..önskar er all lycka.. har en liten fråga bara..såg dopklänningen o blev helt förälskad. vart har ni fått tag i den eller är det en släkt klänning? mvh Linda svara gärna på min mail

2008-07-25 @ 09:15:44
Postat av: Kajsa

guud vad hon var lik dig, på de nedersta fotot :)

2008-07-25 @ 12:31:50
URL: http://kajsasvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad hon är fin er lilla prinsessa /marielle

2008-07-26 @ 16:14:40
Postat av: marie

Vilken sötnos :D

2008-08-04 @ 13:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0