RÖJ


Hej igen!
Jag & Josie hade riktigt kul i fredags. Vi dansade värst utav alla, helt ensamma på dansgolvet till all musik. Det var galet och helt fantastiskt! Joline hade det bra hemma hos A, allt hade gått bra. Vid 12 åt vi pizza på 47:an och sedan dansade vi mer när pumpbolaget spelade. En kväll att minnas.. Bilder kommer snart!

I dag ska jag till Lindesberg och storhandla på Lidl med A och Joline och till kvällen ska vi kanske hyra film. Det har vi inte gjort sedan Joline föddes. De hade bra, nya filmer på filmhuset såg jag när jag var där i går.

Vårat internet har fortfarande inte kommit, så ni får stå ut med dålig uppdatering ett tag till.


Kommentarer
Postat av: jennie

va härligt att ni hade skojj ;D får vi se bilder på lägenheten när ert internet kommer ? kram

2008-07-06 @ 19:53:23
URL: http://stoltmamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0