Pust, vad varmt!

I morse vaknade Joline kl. 06:20. Hon fick välling direkt vi kom upp & sedan lekte vi lite i babygymmet, vid 8 somnade hon om & då ringde det på dörren, Josefine & Jimena, det var så kul att träffa dem! De väntade hos mig tills Joline vaknade, då gick vi ut på promenad. Först en ganska kort sväng med Chico (deras vovve som de är hundvakt åt) & när vi lämnat Chico gick vi till Kristinaparken & satte oss i skuggan för att njuta. Jimena & Joline satt på en filt & lekte, världens sötaste tjejer!
När jag äntligen kom hem kom Nicole & ville ha med mig & Joline till blåsut så vi gick dit. Vi hade så mycket packning med oss. Parasoll, liten rosa pool, handdukar, filtar, välling, vagn, mat! Vi var där hela eftermiddagen & njöt utav solen. Joline var i skuggan & jag satt med halva kroppen i skuggan & halva i solen. Hon tyckte också att det var skönt tror jag & till min förvåning ville hon bada i sjön,  trots att det var kallt. Hon hade sin pool att svalka sig i också.

På vägen hem var jag helt slut utav värmen. Nu sitter jag här som & känner mig nästan svimfärdig. Jag drack inte tillräckligt med vatten. Joline ligger här bredvid mig & håller på att somna, hon är också jättevarm, jag gör mitt bästa för att svalka henne med kallt vatten & framförallt, få i henne vatten.

Några vackra bilder som jag tog i Nerikeskil. Mums med hallon!





Kommentarer
Postat av: johannah

det heter närkes kil ;) fin blogg!

2008-07-25 @ 18:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0