Nu säger jag Godnatt



Nu har jag ätit godis så att jag mår illa & tittat på film så att jag är skitskraj för att gå och lägga mig. Men jag ska gå & borsta tänderna & göra mig i ordning nu i allafall för Joline vaknar säkert & krånglar vid 1 tiden, det har varit så de senaste nätterna. A kommer nog sent, så vi får ses i morgon. Jag orkar inte sitta uppe och vänta. I morgon ska jag träffa Nicole och gå till stranden & sola. Lämnar nog Joline hemma hos A då, så att jag får ligga en stund för mig själv. Ska bli skoj att prata med Nicole, det var ett tag sedan nu. Hoppas på lika fint väder som i dag..

Godnatt & sov sött!




Kommentarer
Postat av: Yvonne

Usch, jag hatar att kolla på läskiga filmer innan jag ska sova... Jag är fruktansvärt lättskrämd... Råkade se en skräckfilm för 2 veckor sedan och det satt i läänge kan jag säga!!



Ps. Gillar din blogg supermycket!!

2008-07-23 @ 23:26:38
URL: http://yvonnegrancan.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! :)



Är du inte medlem på Gratiobio än? Då tycker jag att du ska klicka på länken här nedan:



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=21852



och registrera dig gratis nu på en gång ;) Du samlar superenkelt poäng på flera olika sätt och får presentkort på välkända företag i utbyte, t.ex på h&m, vero moda, siba, skopunkten, br leksaker, kolmården, junibacken, kicks, polarn och pyret, stadium och många fler. :)

2008-07-24 @ 14:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0