Njutfull, ensam kväll ^^


Denna ondagkväll är verkligen minilördag. A är borta på bilträff & jag är hemma. Har hyrt två filmer som jag snart ska börja titta på, A mighty heart och en film med Irene Huss. Hoppas på att de är bra. Jag köpte lite godis också och så har vi pizza kvar i kylen sedan i går då jag, A och A´s kompis köpte en familjepizza att dela på (blev hur mycket som helst kvar) och det tänker jag äta upp i kväll. Så det så!

Sitter & njuter utav ensamheten, tystnaden & lugnet just nu. Känns skönt att ha en kväll för mig själv även om jag älskar att spendera tid med mina älsklingar Andreas & Joline också. Har städat undan det värsta i köket & vardagsrummet så att jag ska kunna slappna av ordentligt.

I dag har vi varit & ätit lunch med hela familjen hemma hos mormor. Mormor bjöd på tonfiskpaj (tro mig, det är supergott!) och fika. Jag & A knallade hem och sedan hämtade Mormor upp mig igen och vi åkte till Nerikeskil och tittade på mormors systers kaninungar. Gissa om de var söta? Har bilder att sätta in, men det gör jag inte i kväll. Väl hemma tog jag Joline i bärselen och gick till filmhuset för att hyra film & sedan till nöjesbutiken för att köpa godis. Nu ska jag gå och värma mig en pizzabit och sedan ligger jag som en död fisk i soffan & bara slöar resten utav kvällen.
Hoppas att ni får det lika skönt!


En bild på prinsessan Joline i sin dopklänning sittandes i läragåvagnen.





Kommentarer
Postat av: Hanna

Irene Huss filmerna är jätte bra : ) Eller aa tycker man om beck å så så tycker man om hennes filmer ! Jätte fin dotter har du ! Verkligen :)

Hoppas du får en skön dag i solen .

2008-07-24 @ 09:31:40
URL: http://thelifeinside.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Så sööööt!

2008-07-25 @ 06:50:29
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Pillan

Gid vad stor och söt hon har blivit! :)

2008-07-25 @ 19:58:08
Postat av: Pillan

Gud*

2008-07-25 @ 19:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0