Middag i Örebro


I går eftermiddag/kväll träffade jag Moa & Mimmi på stortorget i Örebro (klasskompisar från 1:an). Vi gick och käkade på en mysig restaurang med uteservering. Supermysigt! Tyvärr minns jag inte vad stället heter. Jag åt god pastasallad med mozarellaost och kyckling. Vi satt ute i solen och njöt när en fågel åkte förbi och släppte en skit på mina vita byxor. Haha, jag blev så arg, såg bara att någonting kom farandes i luften och så ligger det en bajsklick på båda byxbenen. Som tur var hade jag en lång klänning/tunika så att det gick att dölja.
Efter maten gick vi till njuta, ett skitmysigt ställe som jag aldrig har varit på. Beställde en chokladtårtebit med grädde och en hallonsmoothie. Vi satt där ett tag och njöt. Kände oss som tjejerna i sex and the city för att stället kändes inte alls svenskt.

Jag och Moa åkte hem tillsammans vid kvart över 9. Tack tjejer för en mysig kväll!






Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tror jag såg dig vara i en mörkröd bil bakom Nikolaikyrkan igår då jag gick till min bil (grön) bredvid er. Kul att se någon, vars blogg jag läser. :) Ha det bra!

2008-07-17 @ 14:13:45
URL: http://femina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0