Lördag


Soligt & fint i dag också! A är & jobbar så jag är själv med Joline. Just nu ligger hon i sin säng & försöker sova. I morse låg hon tydligen vaken i sin säng & pratade mellan 5 och 6, när A åkte till jobbet vid 6 väckte han mig & då låg hon bredvid mig i sängen & pratade. Jag vet inte hur många gånger jag sprang fram & tillbaka mellan hennes säng & våran säng i natt efter att hon fått välling, men det var ett par gånger. Känner mig pigg & utvilad nu i allafall. Funderar på vad vi ska hitta på i dag..

Kanske ringer mormor & åker ut med henne till landet. Nu ska jag gå & diska jättedisken och sedan göra hallonsmoothie. När Joline vaknar ska hon få gröt & sedan är vi klara för att åka på utflykt.

Dessa bilder tog jag för någon timme sedan när Joline lekte i sitt babygym. (Bästa uppfinningen!)





Kommentarer
Postat av: Isabella

Vad hon liknar dig!

2008-07-31 @ 13:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0