Joline är en pruttunge



Joline pruttar med munnen, det började hon med för någon vecka sedan. I morse låg hon mittemellan mig och A i sängen, vid 5 vaknade hon & var pigg, båda jag och A vände oss om och försökte somna om. Men då börjar Joline att prutta med munnen så att det flyger dreggel överallt. Det är sjukt vad högt det låter. Ljudet stegras hela tiden. När kl. var 6 tyckte jag att det var okej att kliva upp (jag tycker faktiskt att 5 är lite väl tidigt!)

I dag har vi varit hemma och tagit det lungt. Mamma kom ner med mackor och tårta från da capo imorse så vi alla åt lyxfrukost. Andreas klämde i sig en stor räkmacka och jag en baguette med skagenröra. Sedan åt vi tårta. Nyttiga familjen! På eftermiddagen var vi och handlade lite frukostgrejer och chips med dip till i kväll. Vi ska kolla på film & mysa men det blir läggis tidigt för mig för jag är helt slut, det har blivit sena kvällar & tidiga mornar.

Joline är mitt inne i en "prutt" med munnen :)


I morgon ska vi också vara hemma men jag ska försöka att övertala A att vi ska åka & hitta på någonting skoj. Om det blir bra väder blir det kanske picknick i stadsparken i Örebro. Hur som helst så vill jag njuta av den här ledigheten för i höst börjar skolan & jag ska satsa 110 % på skolan, men den enda lediga tiden jag kommer att ha är på kvällar & nätter och när hon sover på dagarna. Därför tänker jag passa på att vara ledig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad söt hon är!

2008-07-17 @ 19:56:23
Postat av: sara

Hon är så vacker!

2008-07-17 @ 20:17:23
URL: http://sarawikstrom.blogg.se/
Postat av: nea

Söt :D

jag hittade din blogg för några dagar sen och nu kan jag inte sluta läsa den! Hehe :)

2008-07-17 @ 21:31:54
URL: http://crystallips.blogg.se/
Postat av: Viola

på den bilden kan man se att hon är lik dig, jätte söt är hon verkligen!

2008-07-17 @ 21:57:20
URL: http:// violiejolie.blogg.se/
Postat av: Gammelmormor

Världens sötaste lilla "pruttunge"

2008-07-17 @ 22:23:53
Postat av: Natti

så sööööööööt.

2008-07-18 @ 11:32:56
Postat av: sofia

Gud vad hon var lik dig där!Jätte bra blogg föresten!!

2008-07-19 @ 17:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0