Inget internet.. än!



Jag skrev ju i fredags att vårat internet antagligen skulle komma i början utav den här veckan. Men antagligen har det blivit något strul med Telia så vi har inget internet. Hoppas att det löser sig snart så att vi får det, jag saknar att sitta vid datorn på kvällarna när hon somnat för natten. 

I lördags var vi på Jimenas dop. Hon var jättefin och duktig i kyrkan. Joline skötte sig också bra. I slutet fick A gå lite med henne fram och tillbaka för att hon var trött. Efter dopet fick vi god tårta i församlingshemmet och när alla gäster gått hjälptes jag och Josefine åt att städa upp. Jimena fick två pyjamaser, två tröjor/tunikor och ett par byxora + en höstjacka utav mig och A och Joline.

I dag ska jag till Rockhammar och sova hos My tills i morgon, Joline ska med, Såklart!
I går shoppade jag en klänning och ett par skor i Örebro samt klippte mig på Zodiak. Mamma och Amelia matade Joline när jag var hos frissan och hon hade slukat allt. Det är uppskattat att laga mat åt henne. Innan mormor skjutsar mig till My ska jag ge Joline kycklingfilé och pasta, broccoli och blomkålspuré. Hon älskar all mat och färskt frukt till dessert. Är glad för att de funkar så bra med maten.

Kommentarer
Postat av: Familj på tre<3

Hoppas ni får det mysigt :) Hälsa från mig!



Kram Josiie

2008-07-02 @ 11:44:53
URL: http://josiejoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0