Ingen rubrik till detta inlägg


Såg nu att jag skrivit fel, självklart menar jag att vi varit på Gustavsvik. Det blev en lång dag & när Joline somnade stupade jag ner i soffan & vilade en stund, jag blev helt slut efter i dag. Alla ljud & alla sorl + det varma vädret & exotiska klimatet inne på badet. Joline verkade gilla det i allafall. Speciellt takfläktarna. De var mest intressanta. När vi först kom in öppnade hon munnen & bara tittade runt på allt, helt fascinerad. Det var kul att se henne så! En annan favvis var alla växter som hon kunde rycka i. En lyckad & mysig tjejdag..



Och så vill jag tipsa om http://krumelur.jetshop.se ..
Där finns det massvis med söta & roliga barnsaker.



Lotta på Bråkmakargatans Bamse. Kan det bli sötare?



Smart, liten kylväska för barnmaten & barnmatstillbehören. Smidigt & snyggt!



För lite större barn: "Tappa-bort-band" som man fäster kring barnets handled & skriver namn + telefonnummer, då kan barnet enkelt visa vart "upphittaren" ska ringa så att mamma & pappa kommer tillbaka.

Fina skallror i olika färger & mönster. Joline har en svart & vitprickig som hon ÄLSKAR!



Kommentarer
Postat av: L

hur mkt får du för att ge reklam?

slkjfalksjf hatar sånt, du har utan tvekan tappat en läsare idag.din blogg som var så braaaaaa

2008-07-22 @ 21:17:06
Postat av: Lisa

Vad löjliga vissa människor är! Jag tycker det är jättekul att du tipsar ;)

2008-07-23 @ 23:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0