Gusthavsvik


I dag ska jag, mamma, min lillasyster Amelia & Joline åka till Gusthavsvik (ett äventyrsbad i Örebro) Det ska bli kul att se hur Joline reagerar på allt folk och allt vatten. Jag har tur som får sitta i den inkissat, varma barnpoolen & njuta. Men vattnet i stora bassängen är också ganska varmt så Joline kan nog vara där och bada också. Om jag känner henne rätt kommer det att vara alldeles för mycket nytt att titta på för att ska kunna somna. Hon kommer tvärslockna i bilen när vi åker därifrån. Vi ska åka när Jollis har ätit lunch så att hon ska sova i bilen på väg in, då är hon utvilad när vi kommer fram. Ska försöka få till några bilder att lägga in här sen!!!

Hej så länge.



Kommentarer
Postat av: Familj på tre<3

Hihi, Jas, det heter Gustavsvik =D

2008-07-22 @ 17:14:53
URL: http://josiejoos.blogg.se/
Postat av: Izza

Är du från örebro ? ?

2008-07-22 @ 18:12:07
URL: http://littledolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0