Göteborg imorgon.



Joline ligger fortfarande vaken i sin säng, fast klockan är 21:12.. Hon sov sen middag men det brukar inte spela någon roll, hon brukar somna på den vanliga tiden ändå. Men i kväll, dagen innan vi ska åka, är det som om hon känner någonting på sig. Så var det sist vi skulle i väg också. Hon känner väl på sig att jag är stressad & har massor med grejer att packa, rensa kylskåpet med mera. Nu måste jag gå in & stoppa om den lilla pratkvarnen.

I morgonbitti ska vi försöka komma i väg så snabbt som möjligt efter att Joline har vaknat. Hon ska få välling & sedan ska vi packa ner det allra sista och sedan åka till Göteborg. (Vi åker på morgonen för att det ska vara så svalt som möjligt i bilen för Jolines skull) och även för vår skull. Det är alltid skönast att åka på morgonen eller kvällen tycker jag. Och vi är ju ändå vakna på morgonen, så det passar bra att åka då.

Ser fram emot de här dagarna tillsammans med min familj + mamma & Amelia.
Tar en massa kort som ni får se sen när jag kommer hem.



Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Hoppas ni får den toppen! : )

2008-07-28 @ 12:48:58
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Familj på tre<3

Din.. AARGH! =D Jag blev ju hur exalterad som helst, sprang runt i lägenheten med Jimmot och sjöng om saken! Haha, nu har jag visst fått igen... Hoppas ni har det bra där uppe era skojjare! (Inga pengar på mobilen, som vanligt) Kramen till er!

2008-07-29 @ 20:00:32
URL: http://josiejoos.blogg.se/
Postat av: natalie

såg dig på liseberg igår tisdag... vid kållerado. Joline är jättesöt :)

2008-07-30 @ 15:03:03
Postat av: Hanna

Jag såg dig också :) Jag stod i kön till balder när ditt baldertåg åkte in på perongen.

Jag tänkte "Va inte de där Jasmine?" Sen såg jag dig, din mamma och din syrra igen, och då bekräftades de att de va dig jag sett;)

Hoppas du hade lika kul som jag ;)

2008-07-30 @ 23:50:12
Postat av: Yvan

Joline är så jävla söt. så de är helt sjukt :D

2008-07-31 @ 22:03:55
URL: http://yvaan.blogg.se/
Postat av: Sara

Sjukt fina bilder:)

2008-08-01 @ 11:28:19
URL: http://mizzhallonshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0