En inte så charmig fredagkväll!


Jag skriver lite snabbt nu, ska snart ner till tvätten i tvättstugan. Sedan ska jag koka makaroner & äta det med färdiglagad kyckling & sallad. Gott? Njae, men jag orkar ingenting annat. Det finns ingenting roligt att se på dumburken heller men mamma kom hit med både expressen & aftonbladet med bilagor till, så jag har underbart skvaller att roa mig med i allafall!
Blir nog läggis tidigt, känner mig slut av värmen. Innan läggis ska jag unna mig en lång, varm dusch & raka mig på kroppen (Nicole tyckte att det behövdes, haha!) och smörja in mig med min mangocreme från BodyShop! Lite lyx denna fredag blev det, så jag ska inte ömka mig för mycket.


Njut i värmen!


Kommentarer
Postat av: Mikaela F

Låter precis som min fredag kommer avslutas. Och tänkt det kommer bli ännu varmare i morgon! ;D

2008-07-25 @ 19:27:52
URL: http://flinkfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0