Badpaus i Båstad



Joline börjar verkligen bli stor nu. Hennes personlighet växer fram hela tiden. Hon får mer och mer humör & egen vilja. Tar man någon sak i från henne som hon inte får ha blir hon jättearg och kastar sig bakåt och skriker. Det kommer bara att säga "Poff" så fyller hon 1 år och kan säga mamma och pappa, gå och springa. Att vara mamma åt Joline är det allra finaste som finns. Jag är så stolt över henne och är så glad över att få se henne utvecklas varje dag. I dag var vi och badade i Båstad på vägen hem från Göteborg. Då upptäckte vi att hennes hår har vuxit ut och blivit betydligt längre på bara någon dag. Nu är det ganska långa strån bak i nacken och hon är helt luden på huvudet..


Och ni missar väl inte bilderna från förra inlägget? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh så söt Joline är! Finast tjejen någonsin, med det absolut sötaste skrattet! :)

Stå på er som unga föräldrar, jag skulle själv vilja skaffa barn nu :)



All lycka & massa kramar !



Maria

2008-07-31 @ 23:21:21
URL: http://marythemamster.blogg.se/
Postat av: Familj på tre<3

Jasmo, idag ska jag till Gyttorp och heja på gamla vänner i tre små gummors kupp, och senare ska jag rida. Om det inte regnar ikväll så kanske vi kan göra p-ningen ikväll, eller vad säger du :D Ha en trevlig dag iallafall min vän, Jag saknar dig och Jollis! :)

2008-08-01 @ 08:03:13
URL: http://josiejoos.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Freija har en par ceriserosa också : )

2008-08-01 @ 11:00:36
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Nathalie

guuuud sååå mysigt de ser uuutu

2008-08-01 @ 13:01:35
URL: http://navol.blogg.se/
Postat av: Åsa!

vill bara säga att ni har en jätte söt flicka =) så söt och charmig hon ser ut =) du gör ett bra jobb som mamma =) kram

2008-08-02 @ 15:34:08
URL: http://vasaru.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hejsan, har precis börjat läsa din blogg men tycker verkligen att du verkar klara av det här med att ta hand om ett barn i din unga ålder så fantastiskt, ditt barn är verkligen lyckligt lottad som har en mamma som älskar henne så mycket. Men för att komma till den egentliga anledningen till att jag skriver, undrar om du kanske har en msn där vi hade kunnat snacka lite mer, om hur det är att vara mamma så ung, skulle behöva veta en del om det är okej? För att nu inte alla ska få veta min msn kan du kanske skicka din till min hotmail? Sandra[email protected]

2008-08-18 @ 22:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0