Vårkänslor



I dag har det varit soligt igen och jag har fått vårkänslor. Vill inte ha vinter mer eftersom snön ändå smälter och blir slask. Jag hatar det gråa, blöta & trista. Nu kan det gärna få bli lite varmare och ljusare så att jag och Josefine får gå långa promenader och umgås utomhus. (Det blev ingen promenad i går, båda två hade fullt upp..) I morgon börjar A skolan igen och jag får känna på hur det är att vara mammaledig, på riktigt! Josefine och jag kommer att ha jättemysigt, det är jag säker på. Girlpower!

Denna vecka ska min släkt från Nerikes Kil komma & hälsa på och min morbror med familj. På onsdag kanske jag ska in till Örebro med My och på torsdag kommer A´s syster med sina barn. På sportlovet ska vi antagligen till Dalarna och hälsa på. Då är faster Joanna hemma från Korea, kul! Blir första gången som hon träffar Joline.

Så i morgon frågar jag och Joline, er, Josefine och Jimena, om ni vill leka med oss?
om du inte läser det här så vet du att vi ringer i morgon när vi har vaknat till lite. Puss från oss.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket är Joline fullständiga namn?

2008-01-13 @ 22:13:21
Postat av: Josie

Faktiskt så har jag läst x'D Klart att vi ska hitta på nått kul idag om du har tid och ork och jag med =) Men jag bara MÅSTE se Days of our lives först... (A)

2008-01-14 @ 10:53:14
URL: http://JosieJoos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0