våran prinsessa



My har varit här hela dagen. Vi kollade lite i Noras affärer (haha!) inte så värst mycket att se kanske, men ändå. Så kollade vi på ´how to loose a guy in 10 days´ och åt chips. Joline sov nästan hela tiden med undantag för några matpauser.
Nu är A här och går fram och tillbaka med henne. Hon är arg och vill inte ha nappen! Från kl. 17:00 till midnatt ungefär äter hon (tuttar) varje kvart. Ni kanske förstår att jag är trött när hon äter så mycket, det ser ut som att jag ska gå av på mitten. De 17 kilo jag gick upp under graviditeten har snabbt försvunnit och jag är uppriktigt sagt glad att jag gick upp så mycket, för annars hade jag bara varit skinn & ben vid det här laget. Joline skriker och vill snutta nu men Andreas är envis och fortsätter att vandra fram och tillbaka. Hon är bortskämd och vill inte ligga i sin säng eller vagn. Hon vill vara i famnen eller vid bröstet, våran prinsessa.


Kommentarer
Postat av: Connie

Låt henne göra det,hon är ju inte så gammal ännu.Men hon är helt underbar är lilla docka. Mitt barnbarn som är 1 år nu skrek också jättemycket när han var liten. Men han ville inte ta napp. Sedan efter 2 månader började dom med tilllägg,då blev det bättre. Men ni är så duktiga med henne. Lycka till,Många kramar till er/Connie

2008-01-16 @ 21:41:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Titti

Det klart hon vill bäras och vara nära, det vill vår son fortfarande och han är 6månader och 10kg tung! Så lilla mamma har fått börja hos sjukgymnasten med en värkande axel! haha, vad gör man inte för sina små? Och ang bilderna i inlägget ovan, man smälter när man ser en sån liten pudding. Dödskalletröjan hade vi till A också, men han är så rund om magen att den blev för urringad! Ha en bra dag!

2008-01-17 @ 06:51:41
URL: http://dagarimittliv.blogg.se
Postat av: therese

bära och bära hela tiden, så var det i början när leona var nyfödd minns jag :D hehe.. nu var det ingetting att gnälla för om man tänker tillbaka, vänta tills din lillas tänder kommer :D haha.. det är ren och skär plåga :D haha.. hon är så himla liten och söt, det har du ni gjort bra... hehe!
oj,varje kvart är det matning,låter väldigt jobbigt, man måste ju inte amma,man är inte dåligt för att man inte ammar utan ger ersättning, så om det blir för mycket kan du ju alltid börja med ersättning.. menar nu inte du skall göra det utan ta inte på dig för mycket,för jag tvinga mig till att amma tills lillan var 2månader och det var väldigt jobbigt och mjölken räckte inte till så hon blev mätt,eller rättare sagt jag åt dåligt och fick inte i mig tilräckligt med proteiner och vitaminer så leona fick bara vatten mjölkblandat mat kan man säga.. och blev då aldrig mätt och därför åt så ofta. men det är ju helt individuellt hur ofta ens bebis äter och hur mycket :) lycka till!

2008-01-18 @ 11:04:33
URL: http://metrobloggen.se/leonasmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0