Joline i storstaden



I går var jag och Joline hemma hos Josefine och Jimena. Först kollade vi på ´days of our lives´ som Josefine följer, fast den är sämst så är den rätt så spännande nu när slutet är nära. Joline bajsade ner mina byxor när hon låg och ammade i mitt knä. Jimena hade blivit jättestor och var ingen bebis längre, otroligt hur mycket hon har växt den lilla tjejen. Jag har saknat er J och J, det är skönt att allt blir som ´vanligt´ igen, så att vi kan träffas.

Efter ´days of our lives´ åkte vi in till Örebro. Bussen var 25 min sen, jäklit irreterande. Joline sov halva vägen och åt andra halvan. Jimena låg och gurglade och pratade i sin vagn, som vanligt världens snällaste bebis. Väl inne i Örebro gick vi till min gamla skola, där mitt skåp var borta? Jag ska höra med mina gamla klasskompisar om dom vet vad som har hänt. Jag hade ju en massa böcker där som skulle lämnas tillbaka.
Sedan gick vi till Åhlens och fikade. Joline åt igen och Jimena skulle få välling, det gick sådär halv bra att ösa över vällingen från salladsskålen till flaskan (haha!). Och så kollade vi lite på stan men det gick inte så bra för Joline blev för varm och arg när vi gick in i affärer. Jag köpte ingenting till mig själv utan strumpor och en body & byxor till Joline. När vi skulle åka hem var även den bussen försenad i över 10 min. Joline var hungrig och vi frös så jag var jätte arg på bussen. När vi kom på fick Joline komma upp till mig och sedan åt hon hela vägen hem. Det var en trevlig dag men både jag och Josefine tycker att det ska bli varmt nu, så vi slipper bylta på dem alla dessa vinterkläder.

Josefine har lånat var kabel, så jag kan inte sätta in bilder. Jag gör det i kväll eller i morgon!

Kommentarer
Postat av: S

Längtar efter bilderna!

2008-01-15 @ 11:05:58
URL: http://mittgamlaliv.blogg.se
Postat av: Anonym

Örebro? En storstad? ASG!

2008-01-15 @ 21:23:24
Postat av: Josie

Hoppsan, jag trode ni hade två! (URSÄKTA MIG ALLA JASMINES BLOGGLÄSARE^^,) Jag ska försöka springa förbi med den imorgon girls=) Stor Kram!

2008-01-16 @ 00:41:18
URL: http://JosieJoos.blogg.se
Postat av: Lisa

Jasmine, det var synd att vi inte kunde träffa er när ni väl var i Örebero, men vi hade idrott och det blev lite knepigt att ta oss till träffpunkten!

jo det där med skåpen, hände samma för mig var jätte chockad!! men det är bara så enkelt att våra skåp är flyttade två eller tre skåp inåt. dom har satt dit några extraskåp längst ut!
så kolla bara efter det där klistermärket som var på ditt skåp så! ;)
hoppas vi får se er snart!!
ha det så bra!! :)

2008-01-18 @ 21:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0