Joline, älskling.




image288
image289
image290

Fina Joline.
I dag har vi haft besök utav Lena och Nellie. Joline fick en jättesöt labanklänning och tillhörande strumpor, ni ska få se dem på henne sedan, det är fortfarande lite stort. När de varit här ett tag gick vi och lade oss (mamma fanns ju fortfarande till hands) och det var verkligen en välbehövd vila. Sedan åt vi pannkaka och gick till Andreas kompis PG och hälsade på, han bjöd på inflyttningsfika. Joline var vaken och spanade in en tavla på hans vägg, den gillade hon skarpt.

Nu är vi hemma igen och kollar på något konstigt program på discovery. Vi har ätit mackor och druckit te som vi fått skickat från faster Joanna i Korea. Nu är Joline jättetrött och håller på att somna. Vi får se hur kvällen artar sig, hon har sovit mycket i dag så hon vaknar nog och är pigg sent i kväll. Det gör ingenting i allafall, för jag känner mig utvilad.

I morgon funderar vi på att åka in till örebro och gå på unga mammor. Jag måste ringa socialen och boka en tid för bekräftelse av faderskapet också så att vi båda får delad vårdnad om Joline, just nu är jag ensamstående vårdnadshavare för henne och så vill vi inte att det ska vara. Denna vecka vill vi träffa Josefine och Jimena något också, kanske kolla på handen som gungar vaggan, om vi får den att funka.

- Andreas, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad underbart söt hon är och vad mysigt ni verkar ha det!=)
Är glad för eran skull!
kram

2008-01-20 @ 22:42:51
Postat av: Karro & Noah

Oooh, vi ska dit idag! Hoppas ni kommer! :)

2008-01-21 @ 10:39:44
URL: http://saferide.wordpress.com
Postat av: Leas mamma Sandra

Vad söt hon är. :)

2008-01-21 @ 11:02:04
URL: http://leasmamma.blogg.se
Postat av: Sara

Söt hon är!!!

2008-01-21 @ 12:39:01
URL: http://SaraWikstrom.blogg.se
Postat av: My

glöm inte att skriva sån där sambo grej också så att om det skulle hända nåt så blir det mkt enklare med allt.

2008-01-21 @ 15:07:15
URL: http://mysan87.bloggagratis.se
Postat av: nathalie

aw så söt! :D

2008-01-21 @ 15:17:46
URL: http://twodaysinseptember.blogg.se
Postat av: Anonym

Nä, nu skäms jag snart över mig själv om jag inte tar och sätter ett par rader här i din blogg. Har läst den i ett par månader nu utan att egentligen veta varför. Men hur som helt vill jag önska dig/er lycka till med tjejen, och även säga att du verkar vara en supermorsa =))

2008-01-22 @ 20:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0