Hemma hos Josefine och Jimena



Denna underbara måndag har jag och joline spenderat tillsammans med Josefine och Jimena. Vi har kollat på days of our lives (haha) och promenarat. På promenaden köpte vi semlor och godis, så vi är inte direkt några hurtbullar. Vi var på skolan och bokade möte med Bengt - syon, också. Så på torsdag är det möte där som gäller.
På fredag börjar kören som jag ska försöka gå på. Då får Joline vara hemma med A den timmen, jag hoppas att det kommer funka. Om inte tar det mig högst två minuter att springa hem, så det kommer nog att gå bra. Nu kom Josefine hem igen, hon sprang i väg och handlade lite fort, så jag ska umgås med henne och ta hand om Joline.


Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej. Skulle jag kunna få länka din blogg på min?
/Jessica

2008-01-21 @ 18:01:05
URL: http://tantessi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0