Gott nytt år!




Ett gott nytt år önskar jag er alla!

Än har det inte kommet någon bebbe, jag är verkligen höggravid nu. I dag är jag i v.41+2, i morgon ska jag på mitt allra sista besök på MVC (det besök jag trodde jag skulle slippa..) Om bebisen inte kommit till i morgon, får vi en tid till Karlskoga, där ger de mig ett datum för igångsättning, men det är ju int säkert att man behöver sätta i gång, bebisen kan ju hinna komma innan tiden är inne..

Jag förstår att många utav er blev nyfikna när jag inte skrev men jag unnande mig själv två bloggfria dagar för att bara slappa, mysa & umgås med familjer. Såg att Josefine skrivit att det inte kommit någon bebis, och om hon skriver det kan ni lita på det för är det någon som kommer att få reda på när det startar så är det just Josefine.

.. i nästa inlägg tänkte jag skriva ett ´mitt år 2007´, en sammanfattning utav året.


Kommentarer
Postat av: Emilia

då blir barnet tidigt född och vem kan klaga på det:)

2008-01-01 @ 20:30:16
Postat av: Emilia

då blir barnet tidigt född och vem kan klaga på det:)

2008-01-01 @ 20:30:30
Postat av: Emilia

då blir barnet tidigt född och vem kan klaga på det:)

2008-01-01 @ 20:30:46
Postat av: Anonym

Vad heter josefines blogg?

2008-01-01 @ 20:43:34
Postat av: jennifer

ja, det måste ju ändå vart skönt att bebben inte kom ut i slutet av december. :) jagmenar, att vara född i januari e ju trots allt bäst.

2008-01-01 @ 23:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0