Ett snabbinlägg



Jag och Joline har varit ute på en liten promenad och handlat lövbiffar och tidningen. Hon somnade i sin vagn men jag tror att hon håller på att vakna, så vi får väl se hur länge jag hinner skriva.. Http://sofiavernersson.blogg.se kunde inte se min nya design (den är rosa med ett hjärta och tre bilder där uppe) är det någon annan som inte ser den? Jaja, konstigt är det i allafall. Och stackars dig Sofia, som får stå ut med den bajsbruna, haha.

Jag är taggad för handbollen och tänkte snart börja laga om. Lövbiff, pommes och aioli blir det i kväll. Mamma och min syster är i Lindesberg och sover nog över där, så vi är själva i kväll. Min matlust har kommit tillbaka men inte alls på samma sätt som förut, under graviditeten kunde jag vräka i mig mat. 

Stunderna när Joline är vaken är hon så himla med och kollar. Hon följer oss med blicken och ser direkt om jag går ut ur rummet, då börjar hon gråta, mammagrisen. Redan på BB tittade hon runt med stora ögon och kunde följa A med sina ögon när han flyttade huvudet från sida till sida. På BB gick jag och Joline i korridoren kl. 04:00 en morgon och då fastnade hon med blicken på BB:s julgran och alla ljus och kulor! Hon är duktigast och finast, tycker vi såklart.
Stark i nacken är hon också och hon vill inte ligga ner. Helst ska hon sitta käpprätt upp hela tiden även om nacken inte riktigt orkar med. I går kväll var hon klarvaken mellan 8 och 12, hon vägrade att sova. När hon väl somnat i vagnen vaknade hon efter ca. 5 min och ville sova hos mig. Hon är väldigt beroende av närhet och vill ligga eller vara nära hela tiden. I dag har hon legat på min mage och sovit och det är nog det mysigaste som finns tror jag.

Josefine och Jimena, jag saknar er.

Detta inlägg blev längre än väntat, lilltjejen sover än.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ska också äta lövbiff och pommes hah :P

2008-01-19 @ 17:07:44
Postat av: i

kan inte heller se den "nya" bloggen..Bara den bajsbruna=)

2008-01-19 @ 17:12:59
Postat av: Trinidad

Vad fint du designat din blogg. Grattis till det nya underverket lite försent men bättre sent än aldrig :)

2008-01-19 @ 17:19:35
URL: http://www.exclsuive.blogg.se
Postat av: marijna

Jag kan se den nya designen och den är jätte fin :D

2008-01-19 @ 18:14:14
URL: http://marijnas.blogg.se
Postat av: Linda

hej där,

jag kom till din aida av en slump. men jag måste säga att du har en oerhört söt liten flicka!

GRATTIS till dottern.

Ha det gott!

2008-01-19 @ 18:27:15
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/
Postat av: hanna

jag kan inte heller se den nya designen

2008-01-19 @ 18:27:53
Postat av: My

Jamilia kunde också fästa blicken väldigt tidigt. Det är jättekul när dom är så med redan fr¨ån början. Vissa bebisar är inte alls med förrän dom är ett par månader. Fin design förresten!:)

2008-01-19 @ 18:36:19
URL: http://mysan87.bloggagratis.se
Postat av: Sofia

Nu ser jag den nya designen :) väldigt fint! Skumt att jag inte såg det förut, men men. Min dator är väl skum helt enkelt. Ha en bra kväll / S.

2008-01-19 @ 18:40:17
URL: http://sofiavernersson.blogg.se
Postat av: Josse

Ser du inte den nya designen tryck f5 så kommer den nya upp. :)

2008-01-19 @ 19:02:09
Postat av: Josse

Ser du inte den nya designen tryck f5 så kommer den nya upp. :)

2008-01-19 @ 19:02:37
Postat av: Emma

Den nya designen 'r verkligen fin =).
Det skulle vara roligt o få veta Jolines hår och ögon färg. Kan inte riktigt sätta kläm om Jolines hår é brunt eller brunt med lite blånt i. Ser ju nästan ut så på vissa :P,

Jätte söt dotter du har =)

2008-01-19 @ 19:12:13
Postat av: Carro

Jag ser den och den är jätte fin=)
ska du behålla ditt bloggnamn eller byat till jolinesmamma.blogg.se eller liknande? =)
Kram på er!

2008-01-19 @ 19:31:07
Postat av: Sara

Vilken duktig flicka du har !!
och så söt är hon!

kram !

2008-01-19 @ 19:52:17
URL: http://SaraWikstrom.blogg.se
Postat av: Yasmin

Jag ser designen. Jätte fin blev den.. men kan nog hålla med om att rosa text är lite jobbigt! ha en bra kväll! :)

2008-01-19 @ 19:52:53
URL: http://ilovefood.blogg.se
Postat av: jenni

jag kan se den nya designen, riktigt fin. :)
för de som inte kan se den skulle du kunna rekommendera att de antingen uppdaterar sidan några gånger. eller att de laddar hem den nyaste versionen av internet explorer.
ha det bra !

2008-01-20 @ 01:01:32
URL: http://mielekki.blogg.se
Postat av: Almondine

får jag fråga hur dugör dina direkt länkar?

2008-01-20 @ 21:41:17
URL: http://Almondine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0