Våran älskling är sjuk



Joline har antagligen blivit smittad av sin kusin Casper för nu är hon förkyld och har hosta. När hon äter får hon svårt att andas och på nätterna vaknar hon ofta för att det täpper till i näsan. Stackars liten! Jag hoppas att det bara är en ´kortis´ och att hon blir frisk snart. Tills dess ska jag bara vara hemma och mysa med henne..

Nu sover hon ute i vagnen och har gjort det ett tag. Jag passade på att ringa till en tjej från föräldragruppen och fråga om hon fått barn, det hade hon, en liten dotter. Grattis! Har oackat upp väskan från Dalarna också och städat lite. Ska snart laga god mat tills A kommer hem. Hoppas att det gick bra på provet (jag vet inget för han glömde sin mobil) så det ska bli spännande att höra.

Joline sov bra på nätterna i Dalarna och sov för det mesta hela dagarna också. Hon är ganska gnällig när hon är hos andra personer, förutom mig och A så går mormor ganska bra. Bilresan hem gick inte lika bra som bilresan upp, Joline gallskrek halva vägen. Det var skönt när vi kom hem så jag fick krama & pussa på henne. I går kväll fick hon ligga hos mig och A och mysa hela tiden. Hon är så go..

I dag har jag varit hos tandläkaren, mamma var ute och gick med Joline under tiden (10 minuter) Ska tillbaka den 29 för en noggrannare kontroll. I morgon ska jag på möte med Lasse Johansson, ansvarig för gymnasielever, kl. 13:00 på tingshuset. Hoppas att Joline är på humör då!


Kommentarer
Postat av: Psykfallet

Hoppas att förkylningen går över och att Joline mår bättre snart.

2008-02-11 @ 17:02:18
URL: http://psykfallet.blogg.se
Postat av: Moa L

Jasmine, Jasmine!:) jag och klassen vill träffa dig och lilla Joline! Det vore hur kul som helst om du kunde komma någondag.. efetr skolan eller på lunchen eller så:) ta hand om er, kram karm

2008-02-11 @ 19:23:07
Postat av: MissyElliot

Åh, stackars lilla Jasmine. Jag vet hur hemskt det är att se sin lilla älskling vara dålig. Hoppas att hon blir bättre fortare än fortast!
:-)

2008-02-11 @ 20:59:27
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Får skylla på att jag är trött som en "anka" eller nåt idag. Skälvklart menar jag ju stackars lilla Joline....

2008-02-11 @ 21:01:39
Postat av: Elin <

klarade din kille körkortet då? ha de bra

2008-02-13 @ 20:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0