Tidig måndagmorgon




I går morse gick jag upp tidigt med Joline, kl. 10 väckte jag A så han fick ta henne så jag kunde göra mig i ordning. Kl 11 stressade jag i väg till kyrkan i mina höga klackar (mycket ovant att gå i igen..) I kyrkan träffade jag ungdomskören och vi sjöng tro och kärleken är. En utav sveriges 13 biskopar var i Nora kyrka på besök, så jag fick se honom också. Hann inte vara med hela tiden utan sprang hemåt i förväg för att mata Joline, som jag trodde var hungrig. Men när jag kom hem låg hon och A och flög flygplan i soffan, haha. Hon är alltid så lugn när hon är hemma med A. Det känns väldigt skönt!

Efter lunch åkte vi hem till Jolines farmor och farfar och hälsade på, stannade där hela dagen och åkte hem på kvällen. Gick och köpte godis på filmhuset efter en del tjafs (A ville absolut till konsum men jag vann, såklart!) och så låg vi i soffan och snaskade till Wallander - innan frosten. Älskade söndagar med wallander! Joline sov och var så himla gosig :)

I natt väckte mamma mig, jag hade somnat sittande med Joline i famnen i soffan. Tutten var fortfarande framme efter senaste amningen, haha. I allafall så tyckte hon att jag skulle gå in och lägga mig, så sov vi till klockan 04:40, sedan gick vi upp. Joline var pigg och mysig så hon låg vid sitt babygym och pratade och skrattade med mormor. Efter ett tag blev hon gnällig och ville gosa, så fick hon somna med nappen i min famn.

Nu ska jag gå och tvätta bort gårdagens smink. I dag ska vi in till unga mammor, ;p


Kommentarer
Postat av: Titti

Och här gnäller jag på våra tidiga mornar, 5.27 skulle vara sovmorgon för er!

2008-02-04 @ 06:30:36
URL: http://dagarimittliv.blogg.se
Postat av: Cissi

Va bra att allt funkar :)

2008-02-04 @ 14:42:34
URL: http://stjernkvist.webblogg.se
Postat av: Matilda

Åh vad de lät som en mysig dag! Riktig familjelycka :)

2008-02-05 @ 21:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0