Svårt att hinna med allt

image315

Joline har varit väldigt gnällig de senaste dagarna och haft ont i magen på kvällarna, så jag har inte haft någon tid över till att skriva här på bloggen. Hon skriker sig alldeles illröd och svettig för att det gör så ont på henne, lilla, fina tjejen. Jag tycker så synd om henne, varför ska någon så liten ha så ont? Jag skulle så gärna vilja kunna hjälpa henne... men jag är helt maktlös. Vi kör med minifomdropparna nu i allafall, fast än har det inte blivit bättre, det kan ju ta några dagar.

image313

Favvosovställningen, den används flitigt på kvällarna!

image314

Kommentarer
Postat av: Y

Hej! wow vilken söt flicka ni har!! håll ut, det blir bättre. jag har själv inte barn men jag vet att det blir bättre, med koliken tänkte jag. Ni gör det bra!

2008-02-13 @ 22:33:33
Postat av: Josefine

Hej. Angående om det är kolik, jag har hört att akupunktur hjälper mot det (du vet när man sätter "nålar" på vissa punkter på kroppen?). Du kanske kan kolla upp det? =)

Kram!

2008-02-13 @ 23:48:22
URL: http://stillwaters.blogg.se
Postat av: NICOLE

Guuud vilken söt liten dotter du har, helt underbar :D Lycka till med allt :)

2008-02-14 @ 08:50:57
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: annelie

en sån sötnos! by the way, jag har kommit till den här bloggen för att stanna. den gör mig glad och jag ser mer och mer fram emot att bli förälder (om det funkar) någon dag. det är skönt med en motpool till de föräldrar som ser sitt liv med barn som skittrist. jääättehemskt att de känner så, men what to do? jag vill hellre påverkas av din version än deras.

2008-02-14 @ 09:17:24
URL: http://annelufs.blogg.se
Postat av: Anonym

shit vad söt!!!!! Såååå himla gullig men byt färg på bloggen, så himla jobbigt att läsa när det är rosa

2008-02-14 @ 10:08:47
Postat av: Isabelle

åh vad underbart söt hon är! nåra i klassen känner att vi måste träffas snart:) hoppas att du har tid och ork att åka in till storsta'n nån dag och träffa oss efters kolan, det skulle vara uppskattat:) ha det bra!

2008-02-14 @ 14:11:07
Postat av: Carolina

vad söt och fin hon är!

2008-02-14 @ 14:37:22
URL: http://gibihmeinennamen.blogg.se
Postat av: Anonym

Hon är så sjukt söt så de finns ju inte!!! :D

2008-02-14 @ 22:42:17
Postat av: Louisa

Söt sovställning. Hon är jättefin.

2008-02-16 @ 13:49:58
URL: http://misslouisa.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Gud va stor hon har blivit :)
Var ett tag sedan jag läste din blogg. Tappade bort den :P

Åh att dom växer så fort.
Min är 2år och 2mån nu. herregud det trodde jag aldrig.

2008-02-26 @ 17:04:55
URL: http://Mammiis.blogg.se
Postat av: Anonym

gud vilken fin liten dotter ni har=) hon är ju hur söt som helst. jag längtar verkligen tills jag får en sån liten plutt själv. Min pojkvännen vill vänta ett år. Jag läser ofta din blogg och det kommer jag fortsätta med=)

/20åring från göteborg.



2008-09-11 @ 14:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0