Magsjuka



Inget inlägg igår pga. att jag hade magsjuka och feber. Hade ont i magen hela natten och så började det på morgonen, Joline är också sjuk så hon sov jättemycket igår, det var skönt för jag var så trött och orkeslös. A började jobba klockan 7 på morgonen och kom inte hem förrän vid 1 på natten. Långa dagar kan man lungt säga.. (Han lagar maskiner på korvbrödsbagarn) Som tur var jobbade inte mamma så hon kunde hålla i lillan när jag behövde spy. I dag känns det bättre men jag är fortfarande ganska matt i kroppen..

Jolines hosta verkar inte ge sig, så i dag ska vi ringa in till akuten och fråga om det kan vara farligt. Hon sov hela dagen i går, hela natten och i dag, hela förmiddagen. Jag är lite orolig.

I dag ska vi bara vila och mysa här hemma, om Joline är bättre åker vi till Örebro i morgon och går på unga mammor. Vi ska köpa ny fleeceoverall till henne, en rödochrosa randig på Åhlens.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det lät inge kul! Det verkar vara nåt som går. Har också haft det i förrgår. Jag kan trösta dig med att det går över fort. Det börjar med magsjuka i en dag, sen en dag med feber. Sen var jag frisk. Man känner sig så totalt hjälplös. tycker synd om dig som har den lille att ta hand om också. Tyr att du fick hjälp!

2008-02-17 @ 11:33:49
URL: http://idaaahooo.blogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas att alla blir friskare snart!

2008-02-17 @ 11:44:26
URL: http://psykfallet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0