Joline på weekendresa




.. till Dalarna. Vi åkte i torsdagskväll och kom hem i dag. Först kände jag inte alls för att åka, Joline gallskrek hela torsdag förmiddag pga. magknip. Vi har köpt minifomdroppar men hon blir så arg när hon får dem att hon skriker i 20 minuter för det, så vi skippar dropparna. Det är inte ofta hon har magknip, några gånger i veckan och det kan ju bero på något jag ätit. Jag tror att alla bebisar har ont i magen i bland, det lixom hör till.
Jaja, i väg kom vi i allafall och Joline ´skötte´ sig bra på vägen upp. Stannade och matade två gånger och förutom en tvåminuterskrikperiod utav ilska, gick det kanon. När vi kom fram fick vi smörgås hos A´s moster och alla beundrade våran fina dotter. (Såklart!)

Mer om resan skriver jag inte nu, för A ska plugga körkort, han har uppkörning i morgon.
Unga mammor i morgon kanske om jag orkar och Joline är på humör.

Kram och godnatt

Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt att allt har gått bra =)

2008-02-10 @ 21:56:49
URL: http://sivans.blogg.se
Postat av: sofie

Du kan pröva att sluta äta mjölkprodukter så kanske det går över, Det gjorde jag
när isak var liten (0-4 mån)och då blev det mycket bättre för oss.

2008-02-11 @ 07:28:22
URL: http://sowwie.blogg.se
Postat av: Connie

Skönt att allt går bra,Joline är bara så söt. Önska A lycka till på uppkörningen. Kram

2008-02-11 @ 08:28:33
URL: http://[email protected]
Postat av: Cite

Vilken tur att resan gick så bra upp till Dalarna. Hoppas att det går bra på uppkörningen för A. Det skulle vara roligt om du medelade om hur det gick på uppkörnigen och så. Väntar med spänning!

2008-02-11 @ 11:50:37
URL: http://cite.blogg.se
Postat av: Malin

Hej!
Vilken bra blogg, roligt att läsa om er!
jag heter Malin och läser till journalist. Jag gör mitt examensarbete om hur det är att vara ung och mamma. Skulle du möjligtvis vara intresserad av att medverka i ett radioreportage? du kan väl höra av dig till mig så kan jag berätta mer!
Ha det fint/ Malin
[email protected]

2008-02-11 @ 12:57:05
Postat av: CAROLIN

hallå där! ger ni henne dropparna på sked? det är ju bara att ge henne precis innan du slänger fram tutten, för oss gick det jätte bra, sen finns det ju dom som krånglar massor med dom också och försöker droppa dom direkt i munnen på bebisen, INTE så lyckat ^^

2008-02-11 @ 14:39:46
URL: http://leosmamma.se
Postat av: Erica

Klarade han uppkörningen? Hoppas hoppas :D

2008-02-13 @ 11:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0