30/12


Jag lovade både bilder på Joline & på Joline & Jimena i går men det blev ingetdera. Jag var så pass klantig att jag glömde kameran när jag gick till Josefine och eftersom att jag & Andreas var på BIO i Örebro hann jag inte skriva någonting här på bloggen. Nu har han snott med sig min bärbara för att plugga, så det blir inga bilder nu heller.

I går kväll var vi inne i Örebro och käkade på HELLAS - grekisk restaurang, hur gott som helst. Och sedan såg vi nya Bondfilmen men jag sov mig igenom nästan hela. Ja, det är sant. Hur trött kan man bli? Försökte och försökte att hålla ögonen öppna men det gick helt enkelt inte. Såg de sista 10 minuterna men kan inte säga om jag tycker att ni ska gå och se den eller inte. Bond är inte min typ utav film egentligen, jag hade kanske lyckats hålla mig vaken om vi sett Australia, som jag ville se. Jaja, vi hade en trevlig kväll och pratade väldigt mycket om barnuppfostran och där tycker vi ungefär lika vilket känns skönt. Sedan fick vi sovmorgon i dag eftersom Joline sov hos mormor för första gången och jag sov till klockan 11. Det kändes lyxigt! Som avslut lyxade vi lite till och köpte pastasallad till lunch. Nu sover Joline. Jag sitter här. Snart kommer det en massa kompisar hit och vi ska spela monopol om jag får bestämma.

Återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0