Väggdekor



Nu är det dags att piffa upp Joline lilla rum. Blev väldigt inspirerad av att sitta och titta på alla fina saker på alla siter. Har nu bestämt mig för ett "tema" men det är väldigt, väldigt rosa. Som tur är väger spjälisen upp, som är svart & guld. Har väl tänkt att ha färgerna - svart, rosa & lite guld. Har inhandlat väggdekor i form utav fjärilar i ljusrosa, cerise och ljuslila. Vi får se hur det blir, hoppas att det blir lika fint som jag tror. Ska även köpa rosa färg och måla självaste "sovhörnan" rosa tänkte jag och sedan hitta något fint tyg att ha som draperi. Jag uppdaterar er lite då och då, med både text & bilder.

Här kommer iallafall en bild på väggdekoren som lilla hjärtat ska få:





Kommentarer
Postat av: elin

gulligt :)

2008-08-22 @ 20:30:51
URL: http://ellijonsson.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA [TÄVLING!] - Caroline.

Låter jätte mysigt. Vi bor i en tvåa just nu så de finns ingen möjlighet att Freija får ett eget rum. Eller det skulle vara om jag och P flyttade ut i vardagsrummet, men de tror jag nog är rätt omöjligt skulle bli så himla trång. Fast jag tror inte hon har behov av ett eget rum förens om ett år eller två. Min minsta lillebror började vara i sitt rum först när han var runt 3 år.

2008-08-22 @ 23:16:08
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: marre

vad söta!! :)

2008-08-24 @ 17:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0