Torsdag



I dag är det fullt upp, först ska jag och Joline gå till Jolines mormor en snabbis för att Jolines mormor hade riktig Joline abstinens och ville träffa Joline i dag. Sedan ska vi vidare till min mormor där jag ska måla klart ett skåp och rensa klart rabatten. Sedan ska vi tre åka in till Örebro där vi ska gå en sväng på stan och jag ska välja ut några födelsedagspresenter åt mig själv (fyller 17 år om ca. en månad) och kanske äta lunch någonstans, det visar sig. På eftermiddagen ska jag och Joline på unga mammor igen och förhoppningsvis bestämma nått om filmkväll med Anna & Leon och Nattalie & Kiira. Vi ska försöka att träffas i helgen. Senare i eftermiddag möter min syster upp mig i Örebro och åker bussen hem med mig och lilla Joline. Sedan sover min syster över hos mig.

I morgon ska jag, mamma och min syster på bröllop (jag har ej bestämt om Joline ska följa med eller stanna hemma med A) och det ska såklart bli jättemysigt att sitta och njuta av bröllopet, det är så fint & glatt allting. Efter bröllopet åker jag, A och Joline direkt ut till Torpet och fiskar kräftor sedan sover vi där till lördagen och hoppas på fint väder. Det är kul när det händer grejer, haha! Jag tycker om fart och fläkt och det verkar som Joline har ärvt den biten från mig.

Jag kommer att lägga in ett par barnmatsrecept per vecka, Håll Utkik!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej!

Vill du ha gratis presentkort på kicks? Då har jag ett skitbra tips, registrera dig på gratismakeup. Det går till så att du samlar poäng genom att värva andra och besöka hemsidor, sen byter du poängen mot presentkort. Riktigt smart faktiskt. Testa http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=5434



Ha en fin dag.

2008-08-07 @ 07:37:24
URL: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/
Postat av: Frida

Har nåt minne av att vi är födda på samma datum, och om så är fallet så är det PRECIS en månad kvar =)

2008-08-07 @ 21:12:54
URL: http://sivans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0