Snorig snuttig snuttunge


Joline har blivit snorig. Det rinner och är täppt om vartannat. Lilla älsklingstjejen! Hon har sovit bra i natt i allafall. Nu sitter hon här på golvet och leker med sin nya pekbok som hon fick utav Gmormor i går. Jag har plockat undan och dammat lite i vardagsrummet. Nu väntar vi på att tiden sak gå så Joline ska få äta lite frukost och sedan sova. Hoppas att hon sover en rejäl stund så mår hon bättre när hon vaknar.

I går kväll var jag inne i Örebro och käkade grekiskt på Efesos och gick på bio. Vi såg Mamma Mia! Helt underbar film som gjorde att man kom i bra stämning, man ville ställa sig och sjunga och dansa med. Hade inte så höga förväntningar innan men det var riktigt bra. Jag och mormor har även varit på musikalen Mamma Mia, så vi kände igen en hel del från den. Kom hem ganska sent, hjälpte A att hänga tvätt och sedan gick vi och lade oss.

Joline vill så gärna krypa till alla "frestelser" som vi har riggat åt henne. Hon står upp och gungar och gungar på alla fyra men kommer inte i väg eftersom att ett ben är i vägen under henne. Jag och A har slagit ett vad. Jag tror att hon kryper på måndag, A tror att hon kryper om två veckor. Tiden utvisar vem som får rätt.





Kommentarer
Postat av: Cissi

Hur snorig hon än är, nedrans söt är hon i alla fall!

2008-08-19 @ 08:29:21
URL: http://cissislife.blogspot.com
Postat av: Elin

Haha, vad sött! Snart kastar hon sig nog fram mot den där buddha-gubben ;-P

2008-08-19 @ 12:15:29
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/
Postat av: elin

ååh, så himla söt!

2008-08-19 @ 17:43:35
URL: http://ellijonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0