Sjuka människor!

www.snyggast.se/6366919

Var hemma hos Jolines F & F i dag också och firade hennes farbror Magnus som fyller 17 år. Och gissa vad han säger? Jo, att han kollat på fjortisklipp på Youtube.com och sett en bild på mig bland en massa andra på "fjortisar från snyggast.se". Jag blev skitförvånad eftersom att jag aldrig haft någon snyggast att lägga upp bilder på. Bilden är ca. 2,5 år gammal, eller ännu äldre. Enligt tjejen som har snott bilden är den tagen med mobilen och därför ganska suddig, men det är den inte i orginal, då är den skarp. Jaja, tjejen skriver i allafall såhär:

"hejhej :) mitt namn är Emma Pettersson och jag bor i linköping. jag är 16 i år och jag är gravid med mitt första barn som är beräknat att komma den 28/11 :) ja längtar så fruktasvärt mkt :), ni kan också nå mig på lunar: weakneees_ eller msn: [email protected] . pusshej / e."

Tycker att människor är helt psyko i huvudet. Snor bilder på bebbemagar, bebbar, på tjejer. Och sedan låtsas de att de är DU eller att de är MAMMA till ditt barn. Det har hänt förut. Nu märker jag ju alla bilder med langtarefterdig.blogg.se så det åtminstonde är mindre chans. Men om ni hittar en eller flera bilder på mig och/eller Joline någonstans så skriv till mig är ni så hemskt snälla.

Haha, denna tjej är ju ganska patetisk! Jag håller med om att bilden är lite "typisk", ja, vad ni nu vill kalla det. Men ingenting mot vad denna tjej är.



Kommentarer
Postat av: elin

shit vilken tragisk människa :s

2008-08-17 @ 21:00:23
URL: http://ellijonsson.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA [TÄVLING!] - Caroline.

Åh så sjukt. Det finns verkligen idioter till allt!

2008-08-17 @ 21:58:19
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: jessica

fan va fruktansvärt! du har väl anmält bilden? sjuka människor de finns asså!

2008-08-18 @ 07:53:23
Postat av: becca

Jävla snorungar är vad dom där! Det finns människor till allt ;s

Söt tös du har =)

2008-08-18 @ 13:00:32
URL: http://thuna.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja kollade bilden... men tycker inte att det ser ut som du... tror ej att de är det.

2008-08-18 @ 20:03:02
Postat av: LAACY

anonym: men hon vet väl själv om de är hon som har tagit bilden på sig själv eller inte ..

2008-08-19 @ 08:34:59
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0