Sjuk



Jag har blivit sjuk. Är förkyld och har feber plus lite hosta. Usch, blä, fy! Joline verkar också lite snorig men jag hoppas att hon slipper bli smittad. Det är så jobbigt när småttingar är sjuka, eftersom att de inte kan berätta om och var de har ont, vad de vill ha och behöver. När Joline hade RSviruset hade hon det otroligt jobbigt och hela familjen hade sömnbrist. Men som sagt, det har inte brutit ut på henne än, så hon kanske inte blir sjuk!

I dag ska A ta med lillskruttan ut och jag och mamma ska städa och rensa här hemma. Mormor kommer även med lunch och då ska vi kolla på mitt schema och även göra ett litet schema för hösten med mina lektioner. Det blir nog bra. Vi ska få färdiggrillade revbensspjäll, kyckling och potatissallad. Gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0