Onsdag



I dag har jag några lektioner på eftermiddagen. Jag passar på att skriva ett kortisinlägg nu för sedan ska jag gå och laga lunch åt lillbruden. Kyckling med ris och currysås står det på menyn i dag. Hon har aldrig smakat just det förut men jag tror att hon kommer gilla det. Hon gapar alltid när hon ser en sked..

Sedan ska vi upp till mormor och äta lunch och efter det cyklar jag ner till Komvux. Nu ska jag gå och lägga Joline för hon sitter här bredvid och leker i babgymmet och låter "mmmmhmmmmh" och då vet man säkert att hon är trött.



Kommentarer
Postat av: Antonija

Har följt din blogg i snart ett år, aldrig kommenterat- dåligt. tänkte bara säga att Joline är så underbart söt, och du verkar verkligen vara en jätte bra mamma! Ha de så bra

2008-08-27 @ 09:52:28
URL: http://kindberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej kan inte du berätta om hur du gjorde när du slutade amma. Hur du tog bort amma och gav mat eller flaska istället. Och hur gammal hon var och så. Jag ska snart också sluta amma så jag undrar lite. tack

2008-08-27 @ 15:48:16
Postat av: Cissi

oj så söt hon är!

2008-08-28 @ 07:29:45
URL: http://cissislife.blogspot. com
Postat av: Pej

Kikade in och tänkte att jag kan passa på att lämna ett avtryck då!

Hoppas du har en bra dag!

2008-08-28 @ 13:09:27
URL: http://fruwee.blogg.se/
Postat av: My

Ja har följt din blogg sen du var i mitten av din graviditet tror ja ungerfär.. Jag har kommenterat någon gång ibland men vart dålig på det.. Men du tänkte jag bara säga att du har en oootrooligt söt dotter! Och att du värkar vara en kanonbra mamma ;)

2008-08-29 @ 20:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0