Noramarknaden



Inte så bra med uppdateringar den här helgen. Jag har helt enkelt inte hunnit. I fredags var jag i skolan lite på förmiddagen och sedan var jag och A hemma och städade. Eftersom att vi bor mitt i smeten (väldigt nära tivolit) och A skulle ut på kvällen sov jag och skruttan hos min mormor. I går förmiddag travade vi ner på stan men gick bara igenom allting för att komma hem och söva Joline och ge henne mat. Det funkar inte för henne att sova i vagnen längre om det är mycket liv och rörelse runt omkring. Jag, Andreas och Joline gick ut tillsammans en sväng på eftermiddagen i går. Vi handlade fem stycken filmer och lite marknadsgodis. Jag hittade även en stor växt och en ny tvättkorg, får se om jag köper det i dag..

Många skriver och kommenterar och/eller frågar om Jolines ögonfärg. Vi vet inte riktigt vad det är för färg på dem, de är alla möjliga. Det högra ögat är till en fjärdedel brunt. De är lite blåa, gröna och gråa. Fint och unikt.



Kommentarer
Postat av: XONX

Snygg blogg :D

Besök gärna min blogg :)

2008-08-31 @ 07:19:12
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: nathalié

Till en början brukar ifs barn alltid ha någon färg, men det ändrar sig oftast när de växer upp. jag hade blå när jag var bebis, nu har jag gröna;P

2008-08-31 @ 10:06:37
Postat av: Anonym

när ska du visa din nya frisyr :D:D

2008-08-31 @ 10:36:42
Postat av: Johanna

fan vad coolt att ha en brun fläck. jag tycker att Kate Bosworths ögon är så sjukt vackra. de är blåa, men halva det högra är brunt. Kolla bara:



http://blog.photos2view.com/files/kate-bosworth-eyes.jpg



anonym: hon har redan visat den. Kolla bilden där hon sitter i bilen med joline i knät när dom är på zoo.

2008-09-01 @ 16:07:11
Postat av: sandra

så söt!

2008-09-07 @ 12:37:14
URL: http://cherryskull88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0