Lilla hjärtat



I morse vaknade Joline kl. 04:20, och var då pigg och glad! Jag satte mig i soffan och snöt ut en massa snuskigt snor medan Joline lekte i sitt babygym. Kollade på brottning och svenskarna Ara & Jalmar. Tyckte att det var hur kul som helst att titta på. Men såg på nyheterna nu att Ara slängt sin bronsmedalj på mattan och gått från pallen. Vet inte än hur det gick för Jalmar men det ska jag ta reda på för som sagt, tyckte verkligen att det var kul. Sedan somnade min lilla älskling i min famn och vi gick och lade oss igen och sov till kl. 8. Vid lunch kom mamma och vi lunchade och satte sedan i gång med städningen. Jag kämpae på trots att snoret rann men jag måste säga att mamma gjorde grovjobbet. Nu är det ordning och redo och superfint i alla skåp & lådor. Skönt!

Har även pratat i hop mig med mormor och mamma om vem som ska passa Joline när jag ska vara i skolan. Det blir några gånger i veckan. Joline kommer tycka att det är kul men jag är väldigt blödig. Men jag känner ändå att jag gör rätt för jag gör det för vår skull, allas vår skull. Att jag blir klar med skolan så fort som möjligt betyder att vi får bättre ekonomi och att jag kan börja vidareutbilda mig fortare och få ett ordentligt jobb. Jag gör det här och kämpar för oss alla.

Nu såg jag på nyheterna att Jalmar Sjöberg blev 4:a i 120 kg klassen. Synd att han inte fick medalj..

Kommentarer
Postat av: Louise

heej :) ärligt talat så är jag värdelös när det gäller design så tyvärr. hade jag kunnat hade jag gärna hjälpt dig. en kompis till mig däremot är jätteduktig så fråga henne om hon kan fixa till den åt dig, johanyjohansson.blogg.se

2008-08-14 @ 21:54:34
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Familj på tre<3

Hej vännen! Saknar dig, vi måste hitta på något snart. Nu har det ju ösregnat ganska mycket men om det blir fint till veckan kan vi väl gå dalvikspromenaden? Ha en trevlig helg! Pussar från oss! ;)

2008-08-14 @ 22:29:22
URL: http://josiejoos.blogg.se/
Postat av: elin

krya på dig :)

2008-08-14 @ 23:37:39
URL: http://ellijonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0