Kul att träffa alla igen..


Det var ca. 1 månad sedan jag var på unga mammor sist, det var säkert längre sedan ändå. De har haft semesterstängt i 3 veckor och innan det var jag och Joline bortresta. Ska bli så kul att åka in i dag och träffa alla igen. Det känns lite speciellt att man har följt vissa mammor (och bebbar) ända sedan de var gravida (då vi gick i samma föräldragrupp..) och sedan se bebisarna växa och utvecklas. Jag tänker passa på att åka in varje gång tills sommarlovet är slut sedan kommer jag nog inte att hinna, med tanke på skolan. För er som inte har förstått ska jag gå i skolan några gånger i veckan, enstaka lektioner men nästan allt plugg ska jag sköta hemifrån på kvällar/nätter när Joline sover eller eftermiddagar och helger när A är hemma. Joline kommer alltså inte att hamna i kläm och jag kommer inte att hinna med henne mindre för skolan.

I eftermiddag ska jag nog träffa Josefine och vi ska.. göra en hemlis!!!



Kommentarer
Postat av: Amanda Å

Eran dotter är så himla söt och hon verkar vara en liten solstråle! Jag tittar in och läser ibland och det är helt fantastiskt så bra allting har blivit för dig, Andreas och lilla vackra Joline. Jag önskar dig allt gott vännen. Kram

2008-08-05 @ 11:32:23
Postat av: Sara

Vad pluggar du :)?

2008-08-05 @ 15:29:58
URL: http://kezia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0